דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למסיבת רווקות 

מאת    [ 02/05/2012 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 2134 פעמים ]

חתונה היא אירוע מיוחד ומרגש, אך יחד עם זאת, אין להוריד מערכה של מסיבת רווקות הקודמת לה. למסיבת רווקות מספר מטרות חיוניות. ראשית, להוריד את הלחץ שלפני החתונה (תאמינו שהכלה לחוצה). שנית, לגבש את החברות השונות (מהעבודה, מהלימודים, מהשכונה ועוד) ובנות משפחה משני הצדדים. וכמובן, לאפשר לכלה לעשות קצת שטויות לפני כניסתה לחיי זוגיות ומשפחה. על מנת להקל עליכם, לפניכם מספר רעיונות מומלצים למסיבת רווקת מוצלחת ובלתי נשכחת.

 

סדנת שוקולד

אחת האטרקציות המובילות והמועדפות ביותר למסיבת רווקות היא סדנת שוקולד. בשנים האחרונות, חלה עליה משמעותית בביקוש לסדנאות שוקולד למסיבת רווקות. הסדנה מתאימה לכל סוגי האירועים וניתן להזמינן לכל מקום (לופט, וילה, יאכטה וצימר). במהלך הפעילות המתוקה, המשתתפות יקבלו סקירה קצרה על עולם השוקולד, יבצעו טעימה מודרכת משלל השוקלד האיכותי ויכינו מגוון מאכלים ומשקאות על בסיס שוקולד (גם משקאות אלכוהוליים). כמו כן, בסוף הסדנה, כל אחת תקבל מארז מעוצב עם מבחר רחב של שוקולד בלגי.

 

סדנת צחוק

סדנת צחוק היא הדרך הטובה ביותר להוציא את כל הלחץ שיש לכלה לפני החתונה (כאמור, יש המון לחץ). סדנת צחוק למסיבת רוקות היא הפעלה הכוללת מספר שעות של צחוק מתגלגל ומדבק. המדריכה מתחילה עם מספר תרגילי נשימה פשוטים, קצת שובבות, התבוננות בעיניים ולאחר מספר דקות כל המשתתפות מתגלגלות מצחוק על הרצפה. בנוסף, מעבר להמון אנרגיות חיוביות, המדריכה תיתן טיפים שימושיים לחיי זוגיות בריאה ושמחה יותר.

 

סדנת אלכוהול

כל מסיבה טובה כוללת המון שתיה חריפה איכותית. אתן יכולות לקנות שתיה באופן עצמאי או להזמין סדנת אלכוהול למסיבת רווקות. הסדנאות מועברות הן בבתי ספר לברמנים והן בכל מקום בו תבחרו לחגוג את האירוע המיוחד. במהלך הסדנה תלמדו להכין מגוון קוקטיילים מפורסמים, תטעמו משקאות ייחודיים, תשתתפו במשחקי שתיה ומשחקים אחרים המאורגנים על ידי הברמניות.

 

סקסולוגית

אחד הרעיונות הנפוצים על הבנות למסיבת רווקות הוא סקסולוגית. אם רוב המוזמנות עדיין לא השתתפו במסיבה עם סקסולוגית, מומלץ בחום להזמין אחת כזאת למסיבה שלכן. היא תיתן סקירה רחבה על כל החידושים בתחום האביזרים והצעצועים לחדר המיטות. כמו כן, תכין הפעלות משעשעות ומגבשות. ולסיום תביא עצות שימושיות לחדר השינה.

 

מתנה אישית

כל אחת מהמשתתפות מוזמנת להביא משהו מיוחד לכלת השמחה. רצוי שהמתנה תהיה קשורה למשתתפת ולכלה. בשביל שהתהליך יהיה מעניין ומרגש יותר, מומלץ להפוך אותו למשחק. לדוגמה, הכלה צריכה לנחש מי נתנה לה את המתנה – אם ניחשה נכון אז נותנת המתנה תשתה שוט של וויסקי ואם טעתה, הכלה תשתה את השוט.

יואב ליסו, מומחה תוכן בתחום זוגיות, בריאות ופנאי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב